Hemi Sync Wave I - Advanced Focus 10

on poniedziałek, 8 listopada 2010

2004 06 14 , godzina ok 00:30, czas trwania: ponad 35 min
Rodzaj nagrania: Hemi Sync Wave I - 03 Advanced Focus 10

Nim zaczne od opisywania sesji musze wspomniec o kolejnym (niecodziennym) wydarzeniu spowodowanym wg. mnie sluchaniem HS. W dniu opisywanej sesji ok godziny 16 polozylem sie na dluzsza chwile. Przysnalem. Poczulem jak reka dotykam zeba i sprawdzam czy sie rusza. Nic w tym dziwnego. Lecz po chwili uswiadomilem sobie, ze obydwie rece leza na swoim miejscu, wzdluz ciala. Pierwszy raz zdarzylo mi sie, zeby astalna czesc ciala oddalila sie na taka odleglosc. Wielokrotnie mialem uczucie, ze rece sa w innej pozycji niz powinny, ale bylo to nieznaczne przesuniecie.

Ale wrocmy do opisu sesji. Relaksacja zostala osiagnieta. Niekiedy zdarzaly sie natarczywe mysli, ktore nie chcialy zniknac. Tworzenie balonu idzie mi coraz lepiej tzn. nie sprawia mi juz tyle trudnosci. Niewielki postep, ale jednak. Pod koniec sesji przy ponownym wchodzeniu w F10 zdalem sobie sprawe, ze balon juz mnie nie otacza - po prostu zniknal. Wazna sprawa: nie zasnalem podczas sesji.

0 komentarze:

Prześlij komentarz