Hemi Sync - Going Home - Mind Awake, Body Asleep

on czwartek, 12 sierpnia 2010

Zdecydowałem, że zamieszczę również archiwalne wpisy.

Poniższy zapis pochodzi z projektu Explorers. Brałem w nim udział 6 lat temu. W każdym razie zdecydowałem, że powrócę do słuchania nagrań z Instytutu Monroe.

2004 04 08 , godzina ok 23:30, czas trwania: ponad 30 min
Rodzaj nagrania: Going Home - Subject --- 01 Mind Awake - Body Asleep

Uwagi: W dniu poprzedzajacym cwiczenie dość duża gorączka. W momencie cwiczenia jedynie bol gardla.

Na wstepie musze zaznaczyc, ze wahalem sie od czego zaczynac: czy od Hemi-Sync czy od ( mi nieznanego ) Going Home. Jednak wybralem te drugie.

Zadziwila mnie troche kolejnosc relaksacji: od dolu do gory, glowa i umysl na koncu ( w HS calkiem na odwrot: glowa, umysl, a pozniej od dolu do góry ). Osiągnąłem dobrą relaksację, ciało odrętwiałe, ciężkie. W momencie odliczania 11...12...13... odczucie świadomego zapadania się w łóżko.

Jednakże po chwili zanikło. Pod koniec odliczania 18...19...20 wyobraziłem sobie w jaki sposób mogę przestać czuć ciało. Z pomocą przyszedł mi szum w obu kanałach. Wykreowałem sobie lekką mgłę, bardzo rozproszony strumień wody wokół mojego ciała, który sprawił, że "mentalnie" przestałem widzieć swoje ciało, a zarazem je czuć.

Pojawiła się pustka. Wspaniałe uczucie: ta mgła. Nastepnie w pewnym momencie zobaczylem male swiatelko. Okazalo sie, ze byl to budzik elektroniczny. Co w tym dziwnego dziwnego? To ze samoczynnie oczy mi sie otwieraly. Probowalem je zamknac (moze to byl blad), a one znowu sie otwieraly. Po kilkukrotnych probach w koncu sie udalo.

Odliczanie wsteczne: przebiegło bez problemów, ale po zakonczeniu cwiczenia musialem polezec kilka minut, aby dojsc do pelnej swiadomosci.

0 komentarze:

Prześlij komentarz