Lucid Dreaming -- Exercise 1

on piątek, 13 sierpnia 2010
Kolejny wpis z projektu Explorers.

2004 04 12 godz ok 23:30 czas trwania ok. 1 h 20 min
Rodzaj nagrania: Lucid Dreaming -- Exercise 1

Do tego nagrania-cwiczenia podszedłem z lekka dozą niechęci. Nigdy nie słuchałem tak długiego nagrania, skończyłoby się przed pierwszą, a to już dość późno, ponieważ "rano trzeba wstać".

Relaksacja przebiegła bez problemu. Problemy pojawiły się trochę później. Gdy głos kazał zasnąć - doliczył do dwudziestu, nadal byłem świadomy. Podczas ćwiczenia przez pewien czas miałem wrażenie "wykręconych rąk". Nie było to bolesne, ale dość niewygodne. Lecz nie starałem się tego "zwalczać". Wraz z upływem czasu wrażenie zniknęło.

"Na złość" później zasnąłem, lecz nic z tych snów nie pamiętałem. Gdy się obudziłem, byłem jakiś "wybity", zdjąłem słuchawki ( nagranie jeszcze leciało ). Jakoś dziwnie się czułem - można powiedzieć, że niezbyt dobrze.

Natomiast warty uwagi jest pewien fakt z późniejszego snu. Rozważałem co będzie dla mnie lepsze - tzn. jak postąpię tak, to co się stanie. Bardzo rzadko mi się coś takiego przydarza.

0 komentarze:

Prześlij komentarz