Past life regression #1

on sobota, 7 sierpnia 2010

Dick Sutphen - Past Life Regression

Słuchałem tego chyba po raz trzeci. Leżałem niestandardowo, na boku, w pozycji w której zazwyczaj zasypiam.

Przeważnie medytuję, słucham różnych nagrań w leżąc na plecach, nie wiem dlaczego tym razem zdecydowałem się inaczej.

Na początku sprawiało to trochę trudności, bo w nagraniach była mowa o świetle idącym z góry, wchodzącym przez czoło...

W każdym razie jakoś sobie z tym poradziłem. Po kilkunastu minutach oczywiście czułem "wykręcone dłonie", tym razem nawet drapały o ścianę (oczywiście to wyobrażenie, jakby przesunięcie astralne).

Zapadałem w coraz głębszy relaks, trans... aż tu nagle drzwi skrzypnęły - ktoś z domowników chodził po domu. Trochę się przestraszyłem i cały trud poszedł na marne... Przewróciłem się na drugi bok, i wchodziłem w trans po raz ponownie...

Pamiętam fragment o plaży...

Próbowałem wywołać wibracje, już czułem, jakby się miały pojawić, ale tylko na tym się skończyło.

0 komentarze:

Prześlij komentarz