Hemi Sync - Wave 1

on niedziela, 15 sierpnia 2010
2004 04 17 godz 15:30 czas trwania ok 30 minut
cwiczenie: Hemi Sync - Wave I - 01 Orientantion

Postanowilem ponownie zająć się nagraniami hemi - sync. Wcześniej obcowałem z nimi aż do nagrania czwartego fali pierwszej. Poprzednio miałem bardzo pozytywne doświadczenia. Uczucie kołysania, przepływ energii, przemieszczające się ciepło często się pojawiało.

Tym razem pierwszy raz robiłem "vocal chords", gdyż nikogo nie było w domu. Zazwyczaj nie "śpiewam" przy wydychaniu. Jest to dość krępujące, nawet w nocy. Ktoś z domowników może usłyszeć i przyjść zobaczyć, co "ja tam wyprawiam" :) Gdy zostałem wprowadzony w Focus 3 niestety zasnąłem. Obudziłem się wraz ze słowami "wake up", "wake up".

Te nagrania zapoczątkowało na nowo przygodę z HS. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się osiągnąc wiecej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz