Lucid Dreaming - Exercise 1

on wtorek, 17 sierpnia 2010

2004 04 30 godz 00:20 czas trwania - ponad 1h
Rodzaj nagrania: Lucid Dreaming -- Exercise 1

Postanowiłem ponownie posłuchać tego nagrania. Relaksacja przeprowadzona bez większych problemów. Podczas odliczania 1...10 pojawiły się "skoki świadomości". W pewnej chwili jestem jakby "bardzo świadomy" - trudno to określić. "Zapadam się w sobie", a gdy sobie to uświadomię pojawia się kolejny "skok". Dalsze odliczaniu 11...20 nie przyniosło snu.

Nie wiem w jaki sposób mam zasnąć na zawołanie. Myśleć o czymś, czy nie? Jak zwykle zasnąłem dużo, dużo później. Nic z tych snów nie pamiętam. Około godziny 01:30 obudziłem się. Coś mi nie pasowało - nagranie powinno jeszcze trwać, ale w słuchawkach była cisza. Wstałem po chwili, sprawdziłem - komputer się zawiesił.

Następnie poszedłem spać. Mimo, że ćwiczenie się nie udało, uważam je za przydatne. Po zaśnięciu miałem bardzo wyraziste sny. Było ich bardzo wiele, nie sposób wszystkie zapamiętać. W tych snach miałem "wspomnienia" z poprzednich - pamiętałem po prostu, co śniło mi się wcześniej - w innych snach.

Kiedyś przeczytałem, że ważniejsze jest to co się dzieje po przesłuchaniu nagrania, niż w czasie jego trwania. Też tak mi się wydaje.

0 komentarze:

Prześlij komentarz